Hej och välkommen till min blogg


Publicerad 2014-02-07 kl 15:28:00 | Allmänt | Permalink
Wow! Jag fattar verkligen inte att jag skriver detta just nu. Har funderat i nästan ett år på att skaffa blogg, och nu äntligen så är det gjort! Haha, kan knappt förstå lyckan inom mig just nu, men jag tänkte i alla fall börja med att presentera mig själv.
 
Hej! Jag heter Matilda och bor i Norrbotten. Det är jag som driver bloggen Matildesign.blogg.se. Jag är en ganska kreativ tjej som gillar att teckna, pyssla, fotografera och framför allt: måla naglarna. Jag är helt fast i att måla naglarna. Jag har haft t.ex pandanaglar, tecknade naglar och en massa annat.
 
Jag hoppas verkligen att ni som läser detta gillar bloggen, men ja... Jag har inte hunnit koda någonting än. Jag ska kolla upp hur man gör strax efter att jag har skrivit klart detta inlägg. Tyvärr så skriver jag med den dator som inte har några fina bilder i sig som jag har tagit, så det blir inga bilder i detta inlägg, men jag lovar att det kommer att komma senare.
 
Hoppas vi hörs senare! Hejdå!
 
 


Julia

Hoppas det går bra med bloggen :)


Blogg/Hemsida: http://juliabenson.blogg.se/ 2014-02-10 11:24:45



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...