Nya uppdateringen på datorn & Imovie


Publicerad 2014-12-26 kl 17:19:30 | Allmänt | Permalink
                    Bild på en av våra julgranskulor
 
Igår hjälpte min kusins pappa mig med att ladda hem OS X Yosemite på min dator. Jag behövde göra den uppdateringen eftersom att jag inte kunde ladda ner nya Imovie utan den, men nu är det äntligen gjort! Jag har velat ha nya Imovie riktigt länge nu, så jag blev riktigt glad när jag såg att det var nedladdat. Ni kommer väl ihåg att jag skrev i det här inlägget att jag ville skaffa en youtubekanal? Jag hade faktiskt tänkt att göra det snart. Jag kommer att få en ny kamera i sen julklapp och då hade jag tänkt börja filma videor. 
 
Vi får se när min kamera kommer. Den skulle komma någonstans vid nyår, men jag hoppas verkligen att den kommer så fort som möjligt.





Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...