My New Nailpolish: Bearest of Them All


Publicerad 2014-12-27 kl 13:23:00 | Naglar, Skönhet | Permalink
En av mina julklappar iår var detta underbara nagellack. Det heter Bearest of them all, är från OPI och är ett rött och vitt glitternagellack med vita hjärtan.
 
I paketet fick man med en liten söt björn med en Coca Cola logga på halsduken (syns tyvärr inte på bilden). Det krävdes tre lager av nagellacket för att få ett lite mer täckande resultat, vilket jag tycker är lite synd. Annars gillar jag verkligen detta nagellacket väldigt mycket och tycker att den skulle ha varit perfekt att ha på naglarna till jul.
 
Nu ska jag gå och spela Mario Kart med min lillebror. Hoppas att ni har en fortsatt bra dag!





Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...