Vad Jag Fick I Påskäggen


Publicerad 2014-04-19 kl 18:04:00 | Allmänt | Permalink
 
 
Glad Påsk! Idag har jag fått gå ner i vår källare och leta efter 2 påskägg: Ett lite mindre påskägg från min familj och ett lite större från mina grannar. Det lilla påskägget hade mamma gömt under en hjälm på en hylla, och det stora hade mamma gömt i tvättmaskinen. Konstigt nog var det stora ägget svårast för mig att hitta, haha.
 
 
 
Inuti det lilla påskägget låg 140 kr (1) (vilket är min veckopeng för två veckor framåt), två pimpimaskar, två stycken chokladkakor från Palle Kuling, en mentos rainbow, och ett ägg från Scooby Doo. Det som jag blev gladast av i påskägget var att mamma också slängde i ett nagellack i färgen Blush Hour från OPI. Blush Hour är ett jättesnyggt rosa-lila glitternagellack med några små silverflingor i. Detta är verkligen ett superfint nagellack, som även ganska nyligen har kommit ut i butikerna. 
 
 
I det stora påskägget från mina grannar så fick jag ett halsband som föreställer en mun (6), en hand och nagelkräm (7) som jag är väldigt spänd över att använda, och en brun hårmunk (8).
 
Jag hoppas att ni har en fortsatt bra påsk, och för er som inte firar så hoppas jag att ni har en fortsatt bra dag. :)


Julia JPhotographs

Väldigt kul med fina presenter

Svar: Ja, det var väldigt snällt av de som gav mig sakerna. :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://jphotographs.com 2014-04-23 20:57:42



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...